czwartek, 31 lipca 2014

Do 60 zł zniżek na Allegro za płatność kartami BZWBK


WBK wraca do ostrych promocji. Sezon ogórkowy w pełni, banki nie oferują wiele ciekawych rzeczy, więc tym bardziej liczne oferty Banku Zachodniego rzucają się w oczy. Jeszcze trwają promocje za przelewy Western Union czy 30 zł za przelew, a już są nowe.

Ostatnią promocją jest zachęcanie do zakupów na Allegro, za co bank zamierza kolejny raz zapłacić użytkownikom swoich kart. I kolejny raz stawia na kartę kredytową na której można zarobić więcej aniżeli na karcie debetowej.

Promocja zakupów na Allegro potrwa do 28 sierpnia 2014. Ile można zyskać? To zależy od karty. Za płatność kredytówką dostać można zniżkę w wysokości 40 zł, zaś za debetówką połowę z tego czyli 20 zł.

Kolejna promocja w WBK

Siłą rzeczy skoro maksymalna zniżka wynosi 40 zł, to zakupy muszą mieć minimalną kwotę. Ta jednak nie jest jakoś wygórowana i wynosi 50 zł. Optymalnie mamy zatem aż... 80% cashback, co nie przydarza się często w okazjach bankowych. 


W jaki sposób to wygląda? Nagrodami w tej promocji są kody promocyjne, których działanie jest wyjaśnione na specjalnej stronie bzwbk.allegro, całość odbywa się w trzech krokach.

  • kupujemy na allegro płacąc kartą debetową lub kredytową z banku zachodniego
  • do 5 dni otrzymujemy info o przyznaniu kodu rabatowego
  • pobieramy go i wykorzystujemy przy kolejnych zakupach
Z tego prosty wniosek, że aby dostać taki kod musimy dokonać dwóch transakcji na Allegro. Pierwsza na dowolną kwotę by aktywować promocję i drugą na minimum 50 zł by dostać 20 lub 40 zł rabat. Warto tez pamiętać, że chociaż promocja trwa do 28 sierpnia, to kody są ważne do 5 września.




Szkoda że WBK to jedyny bank, który obsypuje nas tak licznymi promocjami. Jak widać jakoś trzeba zatrzymać przy sobie klientów, którzy zachęcili się na konto godne polecenia.

Regulamin do wglądu dla zainteresowanych.

6 komentarzy:

  1. Coraz więcej promocji w BZW BK szkoda tylko że trzeba u nich płacić za wybieranie kasy z bankomatów.

    OdpowiedzUsuń
  2. boją się spadku stocku rachunków :)
    2 kupony już na koncie allegro wiszą ... w weekend rabatowe zakupy z wbk w tle :)

    zdezintegrowany

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś mógłby mi przesłać link do regulaminu promocji za prąd w PGE w BZ WBK?
    Gdy płacę za prąd - konto godne polecenia - co dwa miesiące bank mi zwraca 5% kwoty przelewu. (+50zł w I miesiącu)
    Chciałbym wiedzieć do kiedy ma to obowiązywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA też ostatnio dostałem pieniądze za promocję 5% opłata za energię. Poszedłem do oddziału ale tam nic nie wiedzieli, Dzwonili na infolinię - też nic. Pani zapytała w związku z tym czy chcę złożyć reklamację - wtedy być może mi tę kwotę ściagną. Powiedziałem, że nie będę reklamował :). W domu przejrzałem przelewy i znalazłem przelew na Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w ..... i była to opłata za WODĘ i Ścieki (sic!) bo w mojej gminie PEC zajmuje się też dystrybucją wody. Profilaktycznie teraz płacę za prąd przez BZWBK i wszędzie wpisuję słowo kluczowe energia :)))

      Usuń
  4. Aby zrobić druga transakcję, trzeba poczekać na otrzymanie kodu. Ja czekam od 30 lipca (niby mają 5dni na wysłanie, ale dużo ludzi dostało po kilku godzinach).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co dostałeś? ja zrobiłem zakup 6 sierpnia i też do dzisiaj nic :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...