środa, 22 stycznia 2020

Do 1050 zł w akcji specjalnej z kontem firmowym w Santander


Hitem tego miesiąca jest bez wątpienia akcja specjalna z kontem w Santanderze. Nic dziwnego skoro warunki są banalnie proste, a zgarnąć można 300 zł. Osoby, które przegapiły ofertę albo chcą sobie odświeżyć zasady promocji -  zapraszam do artykułu tutaj.

Dziś mamy kolejną akcję specjalną z bankiem Santander, tym razem jednak z kontem firmowym. Zgarnąć można niemało, bo aż do 1050 zł, a warunki również nie są trudne do spełnienia.


Z oferty mogą skorzystać osoby prowadzące jednoosobową działalność, które nie miały konta po 21 stycznia 2019 r.


Organizator oferuje nam 150 zł. Co trzeba zrobić, aby przyznano nam nagrodę?
Należy zarejestrować się w akcji, wyrazić niezbędne zgody oraz otworzyć konto firmowe nie później niż do 23 marca 2020 r. Następnie w terminie do 2. miesięcy należy spełnić dodatkowy warunek - wykonać min. jedną transakcję kartą lub przelew na dowolną kwotę za pomocą usługi Mini Firma ( internetowo lub mobilnie).

Harmonogram akcji
Do 3 sierpnia 2020 organizator poinformuje nas o przyznaniu premii, wtedy też  do 14 dni należy uzupełnić dane niezbędne do wykonania przelewu dla nas.

Uwaga! Umowę o konto należy podpisać za pośrednictwem kuriera. Wnioski konto złożone w oddziale nie będą premiowane!



Zalety konta firmowego Santander

Bank Santander , oprócz darmowego konta firmowego, proponuje dodatkowe 900 zł. 
Można zgarnąć 4% od transakcji kartą, maksymalnie 150 zł miesięcznie przez pół roku, pod warunkiem wykonania raz w miesiącu przelewu do ZUS lub US na min. 200 zł. Ważne również by wyrazić wszystkie zgody marketingowe.


Wnioski o konto w promocji można składać do 23 lutego 2020 r. Warunki do spełnienia nie są trudne, więc warto skorzystać i zyskać ponad 1000 zł.


14 komentarzy:

  1. Dziś przelew z Getin do PKO oferta lokat na 1,8% oraz 1,5%
    Co gorsza kolejne przlewy na podobne kwoty do Millennium oraz T-Mobile nie generowały już żadnej propozycji. Kto czy podobnie jak w przypadku IB nie zostałem już wykluczony z oferowania tego typu propozycji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polcan a spróbuj wyczyścić ciasteczka w przeglądarce u mnie to zawsze pomaga i oferta pojawia się na nowo. Oczywiście mówię, o normalnej sytuacji, a nie sytuacji w której Cię wykluczyli;).

      Usuń
    2. Jak będę robić w przyszłości serię przelewów to tak zrobię, chociaż do tej pory każdorazowo dla min. 10k miałem jakąś ofertę.
      Nie jest to jednak pilne, bo nigdy dotąd żadna oferta nie była ciekawa.

      Usuń
  2. Wczoraj miałem niezły ubaw. Po zgarnięciu nagrody w promocji za założenie konta, złożyłem w Paribasie wypowiedzenie umowy. Popołudniu dostałem maila ze "znakomitą" propozycją. W zamian za rezygnację z wypowiedzenia będę mógł założyć promocyjną lokatę. Lokatę na 3 miesiące, na 2,5% do 10 tys. złotych. Miałem ubaw po pachy. Dobrodzieje niesamowici.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polcan z tego co pamiętam to mi się zdaje byłeś niedawno w Japonii. Mógłbyś doradzić co lepiej zabrać euro czy dolary? I czy jest problem z kartami? Słyszałem, że płaskie nie działają (ciekawe jak z Twisto)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zawsze lepiej kupić walutę lokalna czyli jeny, a te przecież łatwo u nas kupić. Kupując euro/dolar a potem wymieniając je na jeny tracisz przecież podwójnie. Ja kupiłem jeny zaś kilkaset dolarów i euro zawsze zabieram ze sobą do każdego kraju na wypadek gdyby skończyła się waluta lokalna.
      A jeny mogą się szybko skończyć bo cała sieć metro w Tokyo przyjmuje tylko gotówkę w automatach. Karta zapłacisz tylko za Shinkansena.Ogólnie kartą bardzo rzadko płaciłem bo mało kto je akceptuje poza sieciówkami typu 7eleven.
      Z Twisto nie miałem żadnych problemów, wszędzie śmiga aż miło, więc na pewno i w Japonii się sprawdzi.

      Usuń
    2. Shinkansen jest bardzo drogi. W Japonii są bardzo wygodne autobusy. Przejazd Kyoto do Tokyo nocą równowartość 100 złotych. Jedzenie tańsze niż w Polsce a napotkane japonki chętnie zapraszają na darmowy nocleg europejczyka.
      Nie ograniczając się z niczym wydałem przez dwa tygodnie w Japonii około 1.000 złotych. Do tego doszedł bilet lotniczy za 1.200 złotych.
      Polecam 😊

      Usuń
    3. Niemożliwie tanio, ale tak to już jest, jak nie orientujesz się w temacie, to przepłacisz.
      Nie oznacza to jednak, że autobusy zawsze są tanie. W Katarze dzienna opłata za bus typu hop on/hop off to ponad 180 zł, przy czym kursują one co 40 min. Z drugiej strony dzienny bilet day pass za metro to zaledwie... 6 zł, a kursy praktycznie co 2 minuty. To o 30x taniej i wygodniej.
      Prośba, mógłbyś się ze mną skontaktować mailowo? Mam kilka pytań co do Japonii.

      Usuń
    4. Tez mam trochę pytań;) szczególnie o ten nocleg z Japonkami;)) najs;)

      Usuń
  4. Jak zmienić korzyść w aliorbanku bez ponoszenia opłat. Mam teraz 2 uruchomione, chcę zmienić to rozumiem, że wyłączam i żeby włączyć za tą dezaktywowaną, to muszę poczekać do nowego miesiąca? czy mogę to zrobić od razu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poczekać. Jak tego nie zrobisz to będziesz miał 3 aktywne, bo dezaktywowana działa do końca miesiąca i za tę trzecią niepotrzebnie zapłacisz.

      Usuń
    2. Ok, dzięki

      Usuń
  5. Nie dziala system PESEL i przez to wszystkie wniosku wmBanku sa uwalane z negatywna weryfikacja

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zamknął konto w banku bnpparibas i nic nie proponuje jeszcze 5 zl z konta za wypłaty wzieli

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...