sobota, 22 lutego 2020

Premia 600 zł w nowej ofercie konta firmowego Pekao

Wysypało nam tych ofert kont firmowych. Co drugi dzień pojawia się nowa. Biznesmani mogą przebierać w propozycjach i wybierać do woli ;) Tym razem oferta od Pekao. Bonus jest o połowę większy niż w Idea Banku, ale czy warunki równie banalne? Sprawdźmy.

Tutaj skorzystasz z promocji i zgarniesz 600 zł za konto firmowe

Oferta banku potrwa do końca marca, ale kto w ogóle może zyskać bonus? Skorzystać z oferty mogą osoby, które nie posiadały konta od 1 sierpnia 2019 do 31 grudnia 2019 r.

Bank proponuje nam bonus podzielony na 3 części. W sumie można zarobić 600 zł
Aby otrzymać pierwszą część nagrody, w wysokości 200 zł należy:
  • podpisać umowę o rachunek rozliczeniowy Konto Przekorzystne Biznes, bankowość elektroniczną oraz kartę debetową 
  • wyrazić zgody na otrzymywanie informacji o charakterze marketingowym i zaakceptuje regulamin promocji
  • wykonać przelewy do ZUS na kwotę min. 100 zł przez 3 kolejne miesiące po otwarciu rachunku
  • wykonać min. jedną transakcję kartą na kwotę min. 100 zł
  • wykonać jeden przelew inny niż do ZUS-u, przez aplikację PeoPay lub  stronę mobilną, na kwotę min. 100 zł
Nie są to skomplikowane działania, ot zwyczajne, jak w każdym banku. 

Drugie 200 zł otrzymamy za zawarcie umowy o terminal płatniczy. Warunkiem jest przyjmowanie płatności terminalem przez kolejne 3 miesiące od otwarcia rachunku, na kwotę min. 500 zł miesięcznie. Osoby, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie przyjmowały płatności kartami płatniczymi, mogą liczyć na dzierżawę terminala za 0 zł przez 18 miesięcy. Dla osób, które akceptują karty płatnicze, opłata będzie wynosić 1 zł przez 12 miesięcy.

Jednakże nie wszystkie działalności zostaną premiowane za terminal. Wykluczone są osoby prowadzące działalność w takich branżach jak:  biuro podróży, kantor, lombard, agencja towarzyska, kasyno, sprzedaż oraz produkcja broni i amunicji.

Pozostałe 200 zł, otrzymamy za zawarcie pierwszej umowy o produkt kredytowy.
W ciągu 6 miesięcy od otwarcia konta, musimy zawrzeć jedną z umów o produkt z oferty banku: kredyt na kwotę min 5000 zł, pożyczkę na minimum 5000 zł lub kartę kredytową z limitem min 5000 zł.

Premię otrzymamy najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym spełniliśmy poszczególne warunki.

Tutaj skorzystasz z promocji i zgarniesz 600 zł za konto firmowe


Bank obiecuje, że konto Przekorzystne Biznes jest darmowe. 0 zł za przelewy i użytkowanie karty. Warunki nie są szczególnie trudne do spełnienia, warto więc rozważyć tę ofertę przy wyborze konta firmowego


27 komentarzy:

  1. Pisałem już na innym portalu, ale wrzucę to też tutaj, jako ostrzeżenie przed tym "bankiem".
    Monty Python w całej okazałości.

    W sobotę 14-tego lutego założyłem konto w Pekao S.A.przez aplikację Peopay. Wszystko działało. Robiłem przelewy, nawet w czwartek 20-tego nadałem pin do karty przez aplikację. Aplikacja Peopay w piątek 21-ego, po tygodniu od zainstalowania przestała działać. Jest nieaktywna. Tak przynajmniej jest napisane po zalogowaniu się do serwisu internetowego. Nie można się do niej zalogować Dlaczego przestała być aktywna? Nikt tego nie wie.Przelewu aplikacją więc nie zrobię.. Wszelkie autoryzacje mam także ustawione przez peopay. Nie da się więc zrobić przelewu w serwisie internetowym bo nie można go autoryzować niedziałającą aplikacją Nie da się aktywować w serwisie internetowym aplikacji bo gdy kliknę "aktywuj" to żąda autoryzacji aplikacją, oczywiście tą nieaktywną. Nie da się zmienić autoryzacji na sms bo taką zmianę trzeba potwierdzić - czym? Nieaktywną, nie działającą aplikacją.
    Błędne koło. Konsultanci rozkładają ręce i odsyłają mnie do placówki, a najbliższa placówka to otwarta dopiero w poniedziałek, a problem jest od piątku od południa.
    Zadzwoniłem na infolinię żeby mi zmienili sposób autoryzacji na sms. Wtedy mógłbym nawet aktywować aplikację autoryzując tą operację smsem. Okazuje się, że konsultant nie może mi samodzielnie aktywować autoryzacji smsem, bo musiałbym to potwierdzić aplikacją, która jak wiemy nie działa. Próbowaliśmy odinstalować aplikację, zainstalować ponownie. Niestety nic to nie daje.
    I taka ciekawostka. W piątek w południe konsultant mi mówi, żebym nadał sobie pin do karty debetowej. W mojej sytuacji najlepiej telefonicznie jak nie działa mi peopay.. Bo u niego w systemie jest adnotacja, że nie nadałem pinu. Mówię mu ze pin nadałem dzień wcześniej w czwartek przy pomocy działającej jeszcze wtedy aplikacji.
    A u niego jest, ze nie nadany. . Jak może być nie nadany, jeżeli w piątek rano zrobiłem kartą 2 płatności w tym pierwszą przez wsunięcie karty do terminala i wstukanie pinu. Burdel na kółkach. Pozostaje mi iść w poniedziałek do placówki i odstąpić od umowy w przysługującym 14 dniowym terminie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałeś jakoś fatalnie trafić w moment, kiedy apka jest modyfikowana i wpadłeś w hellerowski Paragraf. Jestem klientem Pekao od sierpnia ubiegłego roku i udało mi się uniknąć takich sytuacji, chociaż nie powiem denerwuje mnie wymóg korzystania z apki dla darmowych przelewów. Na początku można było używać symulatora na kompie, ale i tego od października wyrzucono na śmietnik.
      Fakt faktem 200 zł zgarnąłem praktycznie za darmo, a pół roku z KO na 3% właśnie mi się kończy i zamykam tu niepotrzebne już konto.
      To jedyny bank, który wymusza korzystanie z apki, do tego samego namawia mnie teraz mBank, ale dni tego banku też są policzone.
      Ciekaw jestem czy uda mi się ostateczna ewakuacja 30k jakie trzymam na KO w Pekao. Dam znać jak poszło.

      Usuń
    2. Miałem podobną sytuację w Millenium, ale konsultant na infolinii bez problemu zmienił mi na zatwierdzanie operacji SMS-em. W Millenium dali radę, a w Pekao nie?. Najpierw zanim odinstalujemy aplikację, trzeba zmienić sposób autoryzacji na SMS i wtedy problemów nie będzie.

      Usuń
    3. Odinstalować aplikację i pobrać na nowo w sklepie google play.

      Usuń
    4. Odinstaluj aplikację, wyłącz telefon zupełnie, następnie pobierz aplikację ponownie ze sklepu google play.

      Usuń
    5. "Odinstaluj aplikację, wyłącz telefon zupełnie, następnie pobierz aplikację ponownie ze sklepu google play."
      Nic to nie da, czym zatwierdzi aplikację, jak SMS nieaktualne.

      Usuń
  2. I jeszcze małe uzupełnienie. Konsultant na infolinii nie może mi zmienić autoryzacji aplikacją na autoryzację smsem chociaż jestem zweryfikowany przez bank. W czasie rozmowy jestem przekierowany na automat, który weryfikuje mnie za pomocą wstukiwanego przeze mnie pinu nadanego do komunikacji telefonicznej. Poza tym weryfikują mnie "do spodu" i wiedzą że ja to ja. A i tak nic nie mogą zrobić, czyli "Paragraf 22".

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej PTOK coś się tak zaperzył... przecież nic strasznego się nie stało, daj im chwilę na ogarnięcie tematu. Zgłoś reklamację na infolinii i po weekendzie jakiś informatyk w banku poprawi dostęp do aplikacji... a może Ty masz coś z telefonem niehalo!
    We czwartek około g.23 wpłacałem we wpłatomacie Euronet na terenie placówki Credit Banku 1920 złotych. Wpłatomat ani nie zwrócił hajsu, ani nie wydał pokwitowania wpłaty. Zadzwoniłem na infolinię Euronetu. Panienka przyjęła reklamację, zdalnie zrestartowała ustawienia windowsa i kazała czekać na efekt do... 14dni!!! To jest powód do zniecierpliwienia ale też nie jest to powód do obrazy na Euronet. Wszystko ma prawo się popsuć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób film telefonem z procedury wpłacania kaszu do wpłatomatu. Euronet bardzo często ma "problem" z brakująca roleczką papieru na kwity i takie tam. Tylko roleczka papieru brakuje proszę pana, napewno zaksięguje...i co ? Nie zaksięgował.
      Czasami też się myli w liczeniu, co ciekawe zawsze na moją niekorzyśc. Dużo wpłacam ostatnio gotówki i nauczyłem się wkładać po 10 banknotów maksymalnie. Nigdy 50. Na rozpatrzenie reklamacji raz czekałem 90 dni. Raz mi 200zł nie uznali, innym razem 100zł. Wszędzie robić filmiki i fotki, jedyna droga. Niedługo będę chodził ze stale włączonym Gopro na głowie, tak porypany ten świat się u nas zrobił.

      Usuń
  4. Mobilna w Getinie już spadła na 2,7%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wakacje będzie z pocałowaniem w rączkę 1,7% przy inflacji 3,5%.

      Usuń
  5. fatalny bank, zalozylem konto, ale nie mozna wnioskowac o kredytowke bo w warszawie tylko 4 placowki przyjmuja (doradca nie wie gdzie), wg internetu w limie do 19, przyszedlem o 18 i dostalem informacje ze pani bozenka ktora obsluguje biznes (pomimo info w internecie ze do 19) pracuje do 17 i nikt wiecej nie umie nic zrobic, nawet odblokowac zablokowana bankowosc internetowa, mordega z tym pisowskim bankiem

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro bank pisowski to czego tam szukasz??? zamiast bojkotować to dla stówki czy dwóch drzesz zelówki po całej Warszawie i narzekasz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w oddziale kilka miesięcy temu. Odeszłam zniesmaczona od stanowiska, wyrażając swoją opinię, kiedy mi powiedziano, ze darmowy przelew wyłącznie apką. A czekałam w kolejce długo. Panienka nie wyraziła żadnej chęci zawalczenia o klienta - była wyraźnie znudzona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też nudzą lenie którym się nie chce łypnąć ślepiem do regulaminu.

      Usuń
    2. Nie bardzo rozumiem dlaczego wielu narzeka na bankowe apki. Przecież płatności choćby blikiem, czy darmowe przelewy robi się telefonem błyskawicznie i wygodnie...

      Usuń
    3. "Przecież płatności choćby blikiem, czy darmowe przelewy robi się telefonem błyskawicznie i wygodnie"

      Pod warunkiem że działają. A u mnie to gówno nie działa.

      Usuń
    4. Błyskawicznie to się płaci kartą. A telefon trzeba wyjąć, włączyć aplikację, wpisać numer, wyłączyć aplikację, schować telefon i jeszcze go nie zgubić. Aha, jeszcze cholerstwo musi zadziałać. Za dużo z tym zachodu a ja lubię szybkie akcje.

      Usuń
    5. @Jerzy"Najpierw zanim odinstalujemy aplikację, trzeba zmienić sposób autoryzacji na SMS i wtedy problemów nie będzie".

      Ja nic nie odinstalowywałem, sama przestała działać.

      Usuń
    6. @Gesso "Odinstaluj aplikację, wyłącz telefon zupełnie, następnie pobierz aplikację ponownie ze sklepu google play."

      Wszystko to przerabiane kilka razy. Na infolinię tez dzwoniłem trzy razy: piątek, sobota niedziela, w nadziei, ze trafie na kogoś bardziej kumatego. Nic z tego. Zgłaszają nieprawidłowości do działu IT.
      Na Google play widzę kilka podobnych komentarzy wczoraj i dziś. Moze ktoś spieprzył coś w jakiejs aktualizacji bo wydaje mi się ,że była jakaś ostatnio.

      Usuń
    7. do Ptok23 lutego 2020 12:23 z tą aplikacją miałem też problemy we wrześniu 2019 roku. Pekao uważam za bank nonszalancki. To jedyny bank, który w komunikatach nie przeprasza klientów, gdy prowadzi prace techniczne.

      Usuń
  8. Victoria Victoria Victoria!
    Jak to było? "Do trzech razy sztuka"? Nieprawda. Dzisiaj w odruchu desperacji przed wizytą w placówce zadzwoniłem czwarty raz na infolinię. I zdarzył się cud. Wreszcie trafiłem na rozgarniętą konsultantkę, p. Paulinę. Nie było dla niej problemem odblokowanie mojej aplikacji Peopay. Wiedziała od razu co trzeba zrobić. A te nieloty z którymi rozmawiałem przez weekend miały tylko jedna taktykę: odinstaluj-zainstaluj. Dziękuję pani Paulino. Resztę pozwalniać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś zamknąłem konto w Pekao. Jedyna upierdliwość to czekanie na autoryzację przelewu, co trwał pół godziny. Zamykanie wygląda tak, że babka najpierw wypisuje nam wniosek o zamknięcie konta, co realizowane jest w kasie banku. Procedura niespotykana w żadnym innym banku.
    Bank nie gwarantuje, że konto będzie aktywne mimo 30 dni wypowiedzenia. Zobaczymy czy 2 marca będę mógł wypłacić odsetki za luty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skończyła mi się lokata w Pekao i chciałem przelać środki na konto w innym banku.Wyskoczył mi komunikat ,że za chwilę skontaktuje się pracownik banku w celu weryfikacji przelewu.Po sprawdzeniu moich danych konsultantka stwierdziła, że nie mogę zrobić przelewu bo mój limit wynosi 20 tys na miesiąc i 3 tys na dzień bo konto zakładałem przez internet i obowiązują mnie limity biometryczne.Żeby zwiększyć te limity muszę udać się do placówki bankowej oddalonej o 35 km.Paranoja! Jak już tam będę to złoże wypowiedzenie.Powiem szczerze jak bym wiedział że będą takie komplikacje to nie skorzystałbym z tej promocji.Mam nadzieje ,że z wypowiedzeniem nie będzie problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałem o tym by zwiększać limity przelewów, bo w każdym banku na start są one minimalne, sam to zrobiłem podczas wizyty w oddziale we wrześniu. Max 50k jak w Millennium, co miało mi zagwarantować swobodne przelewy.
      W poniedziałek zamykałem tutaj konto i po dyspozycji zamknięcia zleciłem przelew na 30k. Mimo limitu 50k i tak czekać musiałem pół godziny na telefon zatwierdzajacy przelew. Konto już zamknięte czekam jedynie na odsetki za luty.

      Usuń
    2. Polcan a masz ciągle aktywne konto w Pekao czy wyłączyli Ci dostęp ?

      Usuń
    3. Do apki peopay mogę się dalej logować. Dla mnie tylko to jest ważne, bo tylko tą drogą będę robić przelew w poniedziałek jak dobrze pójdzie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...